Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie z działalności GOPS, ocena zasobów oraz sprawozdanie z realizacji zadań określonych w Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Herby za 2024 rok.
5.
Sprawozdanie Wójta z wykonania uchwał Rady Gminy i z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z działalności Komisji Rady Gminy w okresie międzysesyjnym. Analiza wniosków Komisji.
7.
Interpelacje składane przez radnych pisemnie.
8.
Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Herby za rok 2024.
9.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Herby za rok 2024.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy wotum zaufania.
11.
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy za rok 2024.
12.
Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania budżetu gminy za rok 2024.
13.
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu.
14.
Opinia Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego, Oświaty i Rolnictwa o sprawozdaniu.
15.
Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy z wykonania budżetu gminy za rok 2024.
16.
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2024.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy za rok 2024.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2025-2027.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Herby.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ulicy Dębowej w miejscowości Hadra w gminie Herby.
24.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2025.
25.
Zapytania i sprawy różne.
26.
Odpowiedzi na zapytania.
27.
Sprawy organizacyjne, komunikaty i informacje.